Web Hosting
Oameni si oameni

duminică, 20 martie 2011

O noua abordare in transmiterea de virusi prin mail

Admin | duminică, martie 20, 2011 | Best Blogger Tips
   Nu stiu cat de noua este aceasta abordare insa eu sincer, pana acum nu am mai primit asa ceva. Mailul lasa impresia ca este trimis din partea firmei FedEx si cuprinde o instiintare cum ca produsul solicitat va fi livrat la adresa specificata. Acestui mail ii este atasat un fisier ( pe care esti  tentat a-l deschide ) ce contine virus. Spun ca esti tentat a-l deschide pentru ca stii ca nu ai nici o treaba cu FedEx insa vrei sa vezi totusi care e vrajeala, pentru ca la sfarsitul mailului este specificat faptul ca in acel document gasesti detaliile legate de comanada facuta. Sincer, cei care trimit astfel de virusi se pare ca sunt buni in ceea ce fac.
   Feriti-va sa deschideti astfel de mailuri pentru ca va puteti trezi cu calculatorul virusat sau, cine stie, poate chiar mai rau.  Vedeti mai jos un screenshot ce cuprinde acest mail.
Later edit: Acum primesc, cica, de la DHL, insa e exact acelasi mail.

1 comments:

Anonim spunea...

Si eu am primit si mai primesc in continuare dar dupa ce m-am ars o data , amu nu le mai bag in seama.

AP/Payza