Web Hosting
Oameni si oameni

duminică, 9 mai 2010

Denumiri diabolice in randul formatiilor rock

Admin | duminică, mai 09, 2010 | Best Blogger Tips
   
   Literele initiale ale formatiei australiene AC/DC inseamna "Anti Christ / Death to Christ" adica "Antihrist / Moarte lui Hristos".
   Literele initiale  ale formatiei KISS inseamna "Kings In Satan's Service", cuvantul "rege" in limba satanistilor insemnand "slujitor al adorarii lui satan".
   Trei formatii cu numele LUCIFER,  ELECTRIC LUCIFER si LUCIFER'S FRIEND poarta numele capeteniei diavolilor, Lucifer insemnand "Domn al demonilor si al intunericului".
   Formatiile heavy metal, SATAN, SATAN JOUERS, DEMON FLIGHT,  DEMON EYES, DEMON THOR, etc poarta numele lui satan.
   Formatia suedeza ABBA care inseamna "Tata al cerului" foloseste numele cu un B scris invers care inseamna opusul, adica "Tata al intunericului" .
   Numele formatiei BLACK SABBATH se trage de la ceremoniile mistice ale magiei negre ce se numesc Sabbath sau Sabbat.
   Exista deasemenea patru formatii, cu nume care deriva din radacina "Oz" (cuvant ce are  interpretare sexuala si satanica) si anume : OZZ, OZ II, OZ si OZZO. Tot aici putem sa-l amintim si pe cantaretul Ozzy, conducatorul formatiei BLACK SABBATH.
   Putem aminti de altfel si de cantaretul Alice Cooper cu numele real Vincent Fournier. Referitor la noul sau nume el a declarat in data de 19 decembrie '78: "Cu putini ani inainte , m-am dus la o adunare de spiritism unde Morman Backley a rugat "spiritul" sa vorbeasca. Spiritul mi-a vorbit. Mi-a promis mie si formatiei mele glorie, stapanire universala in muzica rock si bogatie. Singurul lucru care mi-a cerut in schimb era sa-i las corpul meu ca sa fie stapanit de acest spirit. Identitatea mea noua era declarata in adunare. M-am recunoscut universal."(Cirus 19.12.'78)
AP/Payza