Web Hosting
Oameni si oameni

miercuri, 5 mai 2010

Platit sa dai click

Admin | miercuri, mai 05, 2010 | Best Blogger Tips
NeoBux
   Intalnim de foarte multe ori site-uri PTC (paid to click) si ne intrebam ce o fi cu ele. Pentru cei care nu stiu despre ce este vorba, un site PTC te plateste pentru a da click pe reclame. Usor pana aici, insa partea proasta e ca sunt foarte multe site-uri care sunt scam-uri si nu fac altceva decat sa insele lumea. Personal am incercat foarte multe astfel de site-uri insa am gasit si site-uri care platesc pe bune.      
   Pentru cei interesati, incercati NeoBux (sunt cei mai seriosi din cati am intalnit). Pentru aceasta dati click pe lin sau pe banner. 
   In caz ca mai gasesc si alte site-uri o sa va anunt sau in cazul in care cunoasteti astfel de site-uri (serioase) astept comenturile voastre.

Later edit: onBux iarasi mergea bine, chiar mai bine decat neobux insa nu mai am incredere in ei si multa lume face la fel. Si asta din cauza lor: va sunt down, ba revin....o intreaga nebunie.

1 comments:

Admin spunea...

mai era si SweBux ptc dar s-au prostit. Dupa ce am asteptat 2 luni sa-mi trimita 2USD, mi-au blocat contul. Tot NeoBux si onBux sunt baza...si totusi...la onBux am avut mereu refferali foarte activi pe cand la NeoBux...cam lenesi...uneori treceau 14 zile in care nu dadeau un click si erau schimbati automat...

AP/Payza